en nog meer - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu en nog meer - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

en nog meer

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

01 Oktober 2010 | Kenia, Thika

In Kiandutu hebben we ook nog wat vrouwen en een mannnengroep bezocht die door Macheo in het microfinanceproject zitten.Ze hebben allemaal nu de mogelijkheid om iets voor zichzelf te beginnen. Vrouwen met een winkeltje,kapsalon,groentehandel. Mannen met een fiets,de boda.boda,een kraampje voor verkoop,een matatu etc.Een geweldig project. We hebben ook nog het schooltje in Umoja bezocht,dit zit nu op een andere plek,een prachtig gebouwtje. Iedereen daar weer ontmoet,allemaal blij daar.De caretaker daar, wythaka,heel blij gemaakt omdat wij zijn studie gaan betalen. Hij wil socialworker worden. Vandaag een heel goed georganiseerd kinderhuis bezocht,matatu. Weer veel indrukken,maar morgen gaan we nog een keer op safari,naar 2 meren,Naivasha en Nakuru,voor 3 nachten. Dus dinsdagavond weer terug. Volgende week nog veel op het programma,we zijn nog niet klaar hier.Allemaal alvast bedankt voor alle reacties,het is heel fijn om te weten dat jullie meeleven.Asanti,Marjon.

• 01 Oktober 2010 - 18:52

Jannie:

Ik hoorde van Florence dat jullie Waithaka gaan helpen, het Afrika virus is echt toegeslagen bij jullie, fantastisch. Doe hem de hartelijke groeten en veel liefs voor zijn kinderen. Ik heb ook weer zo,n zin om te gaan... Volgende keer maar weer samen... Liefs Jannie

• 01 Oktober 2010 - 18:56

Audrey:

Goed van jullie te horen en ik heb gehoord van alle kanten dat de cadeautjes aan zijn gekomen. reuze bedankt. Goeie tijd voor jullie geniet ook van de prachtige natuur! Audrey

• 01 Oktober 2010 - 20:05

Annebee:

wat een mooie verhalen allemaal; jullie verrichten daar geweldig werk! En je raakt verslaafd, dat weet je inmiddels..
    Veel plezier op safari, geniet en ik kijk weer uit naar jullie volgende veslag! lieve groet Annebee

• 04 Oktober 2010 - 20:29

Dick:

Merle vond het geweldig dat jullie belden en begon gelijk over K3 en Afrika. De olifanten zitten bij jullie niet achter een hek en met een slurf als neus, dat is heel lastig zei ze.