touristje spelen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu touristje spelen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

touristje spelen

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

22 Juni 2011 | Nederland, Alkmaar

Het karate-tournooi van afgelopen zondag had nog een leuk staartje,want er stond een foto in de krant van een wedstrijd met ons op de achtergrond. Ook maandagavond was Jeff nog uitgenodigd voor het bijwonen van een training met het Keniaanse team,wat natuurlijk ook weer geweldig was voor hem om mee te maken.Het was die dag mooi weer,dus zijn we naar het strand geweest,heerlijk gewandeld in Egmond en wat gegeten daar.Toen nog even verder getourd via Schoorl,het klimduin beklommen en op Camperduin op de Hondsbossche Zeewering gewandeld.Zoals alles vond hij dit ook weer geweldig om te zien en te beleven.Dinsdag hebben we hem Alkmaar ,het centrum, laten zien. We gaan nog een keer,naar de kaasmarkt natuurlijk,maar dit was al leuk om met hem langs de straatje en winkels
te lopen. S'middags zijn we naar Volendam gereden,echt heel touristisch maar wel lachen,we hebben ons in de klederdracht gehesen en zijn op de foto gegaan.Dit wilde Rein heel graag,gelukkig vindt Jeff alles leuk en genoot hij erg.Hij begreep het wel,wij daar bij de Masai op de foto enzo en hij doet het zelfde hier,de Groeten Terug dus toch.Want vandaag stond Amsterdam op het programma,met de trein. Voor de 2e keer in de trein,de 1e keer was met de boemel naar Mombassa,dus ook hier weer veel te vragen en vertellen.Ons Engels gaat met stappen vooruit dus. Nou,daar liepen we dan,je ziet je eigen land weer door andere ogen,grappig.Eerst al de trams en grachten en oude huizen,de cofeeshops,de winkels,zoveel kleding en schoenenwinkels.Toen de Dam en het Paleis en Madam Tussau.Eerst denk je,zou het wel leuk zijn voor hem,maar hij herkende toch veel bekenden en wilde met een aantal ook op de foto. Natuurlijk ook langs de Wallen gewandeld,de dames achter de ramen bekeken en de Zeedijk en tempel daar bezocht.Zelfs de condomen bekeken bij de Condomerie.Met verbazing er een met olifant ondekt.Later in de middag nog een rondvaart gemaakt.Toen was het wel weer genoeg en thuis wordt alles elke avond weer gedeeld op facebook met het thuisland en vrienden. Wordt vervolgd,groet Rein en Marjon en Jeff.

• 24 Juni 2011 - 21:29

Jannie & René:

Geweldig dat jullie dit met hem doen, ik ben zo trots en blij met jullie, echt zo gaaf. Wat zal Jeff zich prijzen met zulke donor ouders.... Super schatten zijn jullie!!! Tot na mijn weekje Kenia, ik vertrek morgen en ben na een week al weer thuis, zie jullie daarna, XXX Jannie