Leuke laatste dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Leuke laatste dagen - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Leuke laatste dagen

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

07 Juli 2011 | Nederland, Alkmaar

Wanneer ik dit schrijf hangt Jeff ergens in de lucht,tussen hier en daar,ws. boven de zandbak. Vanochtend hebben we hem weer naar Schiphol gebracht,met 3 tassen meer dan toen hij kwam. Dinsdag hebben we ons nog even moeten melden bij de vreemdelingenpolitie voor wat formaliteiten en hadden we een BBQ bij Jannie in Bergen,was heel gezellig. Woensdag stond in het teken van afscheid en vertrek.We zijn eerst nog in de stad,bij Rutger en Nienke geweest.Zij waren net terug van vakantie en wilden nog wat leuks doen met elkaar,dus hebben we een bootje gehuurd.Door Alkmaar varen is echt heel leuk.Met elkaar nog weer gebbqed als afscheid.Robbert had nog een verrassing voor Jeff, een laptop,hij was er stil van.Maar hij heeft het ontzettend leuk gehad hier,het was compleet anders dan hij had verwacht,een totaal andere wereld.Natuurlijk vraag je je af of je er wel goed aan doet om hem hierheen te halen,maar hij heeft alles geweldig gevonden om te ervaren en wij ook natuurlijk.We hopen dat het een inspiratie is geweest voor hem,om daar verder te gaan.Wij moeten nog, weer, even omgaan met het lege nest-syndroom. Gelukkig hebben we de foto's nog,groet Rein en Marjon.