over 2 weken gaan we weer - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu over 2 weken gaan we weer - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

over 2 weken gaan we weer

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

04 November 2011 | Nederland, Alkmaar

De voorbereidingen zijn weer in volle gang,want we gaan weer naar Kenia. Op 18 nov. a.s. zullen we weer vertrekken voor bijna 4 weken. We gaan ons weer inzetten voor KOP en Macheo waar we ook weer zullen verblijven. Er zal weer heel wat op ons pad komen en daar gaan we natuurlijk ,via deze weg ,weer verslag van doen. Het begint al aardig te kriebelen en we hebben er heel veel zin in. Groet Rein en Marjon.

• 04 November 2011 - 13:20

Dina Van Doesburg:

Ooh, jaloers. Ik wens jullie een heel goede tijd in Kenia!

• 04 November 2011 - 17:28

Jannie:

Audrey en ik zullen jullie daar nog een paar dagen zien. Wij verheugen ons ook, Audrey loopt eerst nog de marathon van NY... wat een TOPSPORT! Tot volgende week nog! Groetjes en succes met de voorbereidingen!

• 05 November 2011 - 11:59

Malu:

Marjon en Rein,

Super dat jullie weer naar Kenia gaan! Ga jullie belevenissen zeker volgen! Leuk dat jullie ook Jannie en Audrey daar gaan zien! Succes met de voorbereidingen!

Groetjes

• 05 November 2011 - 13:56

Joke:

We zullen weer met plezier jullie reisverslag lezen.
    Alvast een hele fijne reis gewenst.

Theo & Joke