allerlei indrukken - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu allerlei indrukken - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

allerlei indrukken

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

20 September 2010 | Kenia, Thika

Habari Yako, hier weer even een verslag van de laatste dagen,de tijd gaat zo snel,ook hier. We hebben vrijdag een speciale school bezocht in Kiriko,dat was een uur met de face me matatu,2 bankjes tegenoverelkaar,en met de motorbike.Tussen de thee en koffieplantages door,gweldig mooi daar. Richting Aberdares bergen. Dit bezoek was voor een meisje uit Kiandutu wat autistisch is,hopelijk kan ze geplaatst worden want onze indruk was goed.Gisteren naar het nieuwe huis van Dina,Shade,geweest. Er moet nog veel gebeuren daar,maar het huis biedt veel mogelijkheden,de kinderen waren happy met onze komst.
Ook nog een keer op CRC geweest,van alles meegenomen,daar ook weer blije kinderen. Onze pleegzoon weer ontmoet wat natuurlijk ook weer heel fijn was,In Thika geweest, bij Blue Post, Nog veel andere bekenden ontmoet.spullen voor de kerstmarkt gezien en nu gaan we weer op pad om een project te bekijken voor 2 oudere jongens die door Macheo ondersteund worden. Niet naar Kiandutu vandaag,lijkt niet safe i.v.m de verkiezingen vandaag. Lekker weer hier,niet zo heet,groet Rein en Marjon.

• 20 September 2010 - 08:10

Ellen:

Hoi,

Goed op te lezen dat alles goed gaat, geniet ervan.

Gr groetjes en dikke kuzz Ellen

• 20 September 2010 - 08:12

Rutger En Nienke:

Eindelijk de site gevonden! Leuk om te lezen dat alles zo goed gaat;-) Oww en die koffer gelukkig weer terecht.
    Genietse tot gauw
    Liefs Rutger en Nienke

• 20 September 2010 - 11:02

Wendy Grosz:

Het was even zoeken, maar heb jullie gevonden!
    We ruiken allemaal lekker op de afd! Super..
    Jullie veel succes daar. Leuk om de reis te volgen.

Groeten;
    Wendy

• 20 September 2010 - 11:13

Henny:

Hoi marjon en rein.
    Leuk om jullie op deze manier weer te volgen.
    jullie zijn daar zo te lezen al weer volop ingezet.
    Aan het weer hier missen jullie in ieder geval niets.
    Groetjes

• 20 September 2010 - 14:52

Lydia:

Fantastisch dat jullie weer samen zijn gegaan. Mooi dat jullie op deze manier een steentje kunnen bijdragen. Geniet er van en veel succes gewenst! Groetjes, Lydia.

• 20 September 2010 - 19:54

Jannie M.M.:

Heerlijk weer om te lezen waar jullie zijn en wat jullie doen. Ik heb geboekt voor 20 nov.... heerlijk. Ben erg benieuwd naar KOP, ik kreeg al een smsje van Teresa, ze was zo blij dat jullie langs waren geweest met Flo. Doe iedereen daar de hartelijke groeten en kijk maar goed wat nodig is daar. Ik hoor het graag. Miiriam en Wytze hebben weer een zoon, Olivier, leuk hé. Vertel het maar op KOP... Veel liefs en tot horens, ik probeer nog even te bellen deze week. Liefs Jannie

• 20 September 2010 - 21:04

Annebee:

hoi stoere vrijwilligers marion en rein!
    heerlijk om jullie verhaal te lezen, weer veel indrukken om te verwerken. Veel groetjes voor allemaal en ik hoop dat jullie Ruth hebben ontmoet, mijn sponsorkind. Geniet nog ook van het mooie land!
    groetjes annebee

• 22 September 2010 - 14:55

Judith:

Zo te lezen gaat het goed en zijn jullie daar erg welkom! Mooie foto's!
    Hier gaat alles heel goed. Vandaag 22 graden!Bij Rina op de koffie geweest met een grote mand kadoos Het gaat iets beter. Alles loopt op rolletjes hier. GENIET!! Het gaat zo snel!
    XXX Judith

• 23 September 2010 - 19:41

Marianne:

Hoi Marjon en Rein,
    4 avonden Frankenstate, met zeker de vraag hoe of t met je is.... ik lees nu net een en ander.Alles hier goed, rustig. Personeelsfeestje was ook gezellig. Neem je wat zon mee terug??? Het regent hier regelmatig nl. Groetjes