we zijn er weer!!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu we zijn er weer!!! - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

we zijn er weer!!!

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

16 September 2010 | Kenia, Thika

Dag allemaal,we zijn al weer een paar dagen hier en het lijkt alweer zo gewoon. Je gaat zo weer mee met de flow. De vlucht is goed verlopen en na 2 uur ! wachten hadden we ons visum. Toen we de koffers ophaalden bleek er een te missen,helaas was deze achter gebleven op Schiphol.Gisteren is hij gelukkig bezorgd.Al weer veel kunnen doen, gisteren in Kiandutu geweest en zwangere vrouwen bezocht,die gecontroleerd worden door Gladys,de vrouw die al veel doet voor ze daar. Een van de zwangeren gaan we sponsoren om in het ziekenhuis te bevallen. Ook nog even op KOP geweest.Eergisteren zijn we in CRC geweest,dat viel niet tegen. We hadden ons ingesteld op slechtere omstandig heden sinds vorig jaar. We zagen eerst de groente tuin die er beter uit zag,veel planten en goed verzorgd.Verder zag alles er redelijk netjes uit,opgeruimd. Dit dank zij,denk ik ,de nieuwe huismoeder Gladys. Iedereen was erg blij om ons te zien,we hadden de meeste kinderen al gezien de dag ervoor ,op de school,waar we bij het voedsel project hebben gekeken.Ze krijgen daar een warme maaltijd en zagen er goed uit, gegroeid. We hebben foto,s uit gedeeld en snoep.We gaan zeker nog terug Al weer veel indrukken opgedaan dus.De komende dagen al weer andere dingen op het programma,dus wordt vervolgd, groet Kwaheri, Rein en Marjon.

• 16 September 2010 - 08:37

Robbert:

leuk weer wat te horen van jullie! Fijn dat het bij CRC toch goed gaat! Hier ook alles goed alleen de hond is wat ziek. Overgeven enzo maar wordt al beter gelukkig. Denk dat hij moet wennen.

• 16 September 2010 - 10:41

Audrey:

goed te horen dat jullie er weer zijn en dat de omstandigheden redelijk zijn.
    Fijn dat de koffer terecht is , ik maakte me al zorgen...over de cadeautjes, fijn dat jullie die mee hebben genomen voor mij.
    Goeie tijd daar en groet iedereen , Audrey

• 16 September 2010 - 15:08

Ada:

Fijn dat het redelijk goed gaat. veel succes daar en groetjes.

• 16 September 2010 - 16:57

Malu:

Leuk dat jullie er weer zijn! En gelukkig dat het op CRC er redelijk goed uitziet!
    Heel veel plezier daar, ga jullie verhalen volgen!

• 17 September 2010 - 06:21

Leny :

Altijd leuk zulke reisverhalen te lezen. Fijn dat jullie daar al weer wat konden doen. Zo te zien is het daar precies mijn temperatuurtje. Groetjes van een kersverse oma.Op 14 sept.is Céline geboren. Leny R.

• 17 September 2010 - 12:27

Bianca Huibers:

Hoi Rein en Marjon,
    Wat fijn om te horen dat jullie vlucht enz goed is verlopen en dat jullie weer veilig in Kenia zijn aangekomen
    Heel veel plezier en succes daar toegewenst.
    Ik ga jullie verhalen volgen.
    Groetjes Bianca

• 18 September 2010 - 09:04

Annelieke:

Hoi Marjon en Rein, we hebben elkaar een keer ontmoet bij Jannie en Renee thuis. Ik zit op het moment in Nairobi en ben blij te horen dat het goed gaat met KOP en CRC! Veel succes verder en een hele fijne tijd toegewenst.

• 18 September 2010 - 17:18

Myrthe En Thijs:

Ha Rein en Marjon..

Wij zijn oud vrijwilligers van CRC en hebben jullie vorige week een mail gestuurd over CRC. Kijk maar of jullie tijd hebben om deze mail te bekijken!

Erg goed om te horen dat CRC er redelijk uit zag..Leuk om jullie berichten te lezen en wie weet snel foto's te bekijken, ook wij missen CRC erg en zijn erg jaloers op jullie verhalen haha..Doe veel goeds en een fijne tijd!

gr. Myrthe en Thijs

• 19 September 2010 - 18:31

Jannie:

Heerlijk om daar weer te zijn en jullie verhalen te horen, we reizen gewoon weer mee. Doe iedereen de hele hartelijke groeten en maak er een mooie tijd van. Wat is jullie tel nummer? Ik heb een sms gestuurd naar het Kenia nummer... klopt dat nog? Liefs ook van René, Jannie