Laatste dingen - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Laatste dingen - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Laatste dingen

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

13 December 2011 | Kenia, Thika

Afgelopen zondagmiddag hebben we met onze twee pleegzonen gelunched in Blue Post,heel leuk en gezellig.Daarna hebben we daar in het winkeltje van Ann de spullen op gehaald voor de markten in Nederland komend jaar. We hebben heel veel leuke spullen,ook voor de Kerstmarkt a.s. zondag in Schoorl,waar we staan.Maandag zijn we voor het laatst naar Kiandutu geweest om een anntal dingen af te ronden. Eerst hebben we een schooluniform geregeld voor een sponsorkind van Annebee,Gladus regelt dit. Toen zijn we langs een vrouw gegaan waar we een echo voor geregeld hadden,ze bleek toen een tweeling te krijgen en beviel de volgen de dag. Ze was net uit het ziekenhuis,de jongen en het meisje zijn nog heel klein en hebben onze namen gekregen.We hebben de vader nog wat geld gegeven voor de kosten van het ziekenhuis. De oma waar we de bedden voor geregeld hadden was nog steeds heel blij en samen hebben we nog even op haar bedden gezeten en geld voor een week eten achtergelaten. Een vrouw waar we ook voor een week eten geregeld hadden was een stuk opgeknapt en het stel met de nieuwe meubels maakte het ook goed en nog steeds heel berg blij met alles. Vorig jaar waren we met een moeder op pad geweest,heel ver de bergen in, naar een speciale school voor haar gehandicapte dochter Djembi. We zijn bij de moeder,die nu een goed lopend naai-ateliertje heeft,langs gegaan,haar dochter was er ook.Leuk om te zien dat het met iedereen zo goed gaat.Met een goed gevoel afscheid genomen van Kiandutu. Gisteravond afscheid gehad van de kinderen en vanochtend alles ingepakt,het kan ook maar net allemaal mee. Nog even langs alle huisjes en iedereen op kantoor gedag zeggen,we gaan vanmiddag al naar Nairobi en slapen vannacht in een hotel.Onze vlucht gaat morgeochtend vroeg.Het was weer heel fijn en goed om hier te zijn en we hebben veel kunnen doen,ook het moeder en kind project loopt goed.We zien elkaar weer in Het koude Nederland,brrrr.Zal wel even tegenvallen,maar ja.. groetjes Rein en Marjon.

• 13 December 2011 - 09:16

Ada:

mooie foto's en warme verhalen.
    goede reis terug...groetjes Herman en Ada

• 13 December 2011 - 13:37

Jannie:

welkom thuis, ik hoor jullie graag, alle kerstspullen van mij zijn zo goed als weg.... liefs en tot snel, J.

• 13 December 2011 - 22:06

Joke:

Welkom thuis.
    Hopelijk een goede terug reis gehad.

hartelijke groeten van ons
    Theo en Joke

• 15 December 2011 - 08:15

Kim Dekker:

Weer terug in ons kikkerlandje!
    Wat een mooie foto's en geweldige verhalen! Leuk om jullie zo te volgen.
    Wat een bijzondere ervaring moet dat weer voor jullie zijn geweest,