even in het paradijs - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu even in het paradijs - Reisverslag uit Zanzibar, Tanzania van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

even in het paradijs

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

03 December 2011 | Tanzania, Zanzibar

Ik zit hier onder een palmendak,in een heel leuk klein soort eco-bungalow gebeuren. Kleine huisjes in een prachtige tuin en in het midden een restaurant,zitruimte,bar onder een heeel groot palmendak dus.het is meer dan 30 gr. maar er staat wel wind,we zitten vlak bij de zee,vanochtend al gewandeld.het is hier heel stil,niemand op het strand.Wel heel veel palmbomen,vanuit ons huisje kijken we op zee.het is allemaal heel vervelend.Gisteren zijn we ,via een overstap op Kilamanjaro airport in Tanzania,hier aangekomen . Nog even gedoe op het vliegveld daar om een visum voor Tanzania,maar ook dat is uiteindelijk gelukt dus.Hier aangekomen stond er niemand ons op te wachten,ze dachten dat we een dag later kwamen,maar ook dat is goed gekomen. Het is heerlijk relaxed hier. Afgelopen woensdag zijn we de hele dag druk geweest op Macheo,Rein heeft van alle kinderen foto's gemaakt en ik heb filmpjes gemaakt,op verzoek van Marnix. Donderdag zijn we met Jeff naar 14 Falls geweest,een waterval in de buurt,die door alle regen nu toch wel een hele grote waterval was. En nu dus even op Zanzibar tot donderdag,we gaan nog wel het een en ander bekijken hier,maar nu even lekker niets doen.Pole pole,hakuna matata, groetjes Rein en Marjon.

• 03 December 2011 - 12:02

Judith:

Hi Marjon en Rein,

geniet er lekker van! Jullie hebben het verdiend om even lekker uit te rusten!

groeten van Judith

• 03 December 2011 - 12:18

Robbert:

Geniet ervan!!! Hier alles goed. Rot weer dus jullie missen niks :)

• 03 December 2011 - 15:58

Joke:

Jeetje......................dat klinkt niet verkeerd.
    Zit ik hier bij mijn houtkacheltje en moet straks werken!
    Geniet er maar van hoor.

hartelijke groeten theo & Joke

• 03 December 2011 - 15:59

Bianca:

Hoi Rein en Marjon,

Wat geweldig om jullie reisverslagen te lezen. En dan ook nog de foto's erbij die het verhaal allemaal nog duidelijker en indrukwekkender maken.

Geniet nu even van jullie welverdiende rust met elkaar op Zanzibar.

Ik blijf jullie verslagen volgen en wens jullie nog heel veel succes met het fantastische werk wat jullie doen!

Groetjes Bianca

• 04 December 2011 - 10:00

Annemieke:

Klinkt allemaal heel vervelend.
    Bij mij is het ook warm, maareh.... omdat ik de verwarming heb aangezet.

Geniet er van en rust lekker uit.
    groetjes,
    Annemieke

• 04 December 2011 - 11:04

Leny:

Nou, dat klinkt allemaal héél goed! Geniet er maar van!
    Jullie verdienen het!
    Groetjes, Leny.

• 04 December 2011 - 17:52

Rutger:

Dat klinkt erg lekker..geniet ervan

• 04 December 2011 - 19:47

Jannie:

ben benieuwd naar de verhalen... lekker bijkomen en dan nog even in Thika. Wij staan op de Kerstmarkt zondag in Bergen en gaan jullie heel erg missen!

• 06 December 2011 - 15:38

Dick & Mathilde:

Een paradijs op aarde zo te zien. Ik denk niet dat je je fototoestel vaak in de tas hebt Rein, prachtig. Geniet er lekker van, mooi om te zien dat jullie het zo naar je zin hebben. Hopelijk nog geen darmklachten gehad met al dat bijzondere voedsel?