Laatste verslag uit thika - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Laatste verslag uit thika - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Laatste verslag uit thika

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

13 November 2009 | Kenia, Thika

Jambo, nog even een laatste update vanuit Thika voordat we .vanavond met de trein naar Mombasa vertrekken. Woensdagochtend hebben we met alle vrijwilligsters gezwommen met de kinderen. In een zwembad van de universiteit. Groot spetterfeest natuurlijk.De meeste kunnen niet zwemmen dus geprobeerd hier en daar wat slag aan te brengen.Gisteren naar Umoja geweest,gespeeld met de kinderen en huiswerk nagekeken. Het memoriespel gegeven en geprobeerd uit te leggen.s 'Middags de verjaardag van Lewis en Grisson gevierd. Met ballonnen, stoepkrijt,lollies en kadootjes en een feestmaal met wortjes goed afgesloten. Vanochtend nog even naar KOP om afscheid te nemen van iedereen. Nu gelunched in town met onze pleegzoon,ook afscheid genomen(snik) Het afscheid nemen is nooit leuk, maar het was goed om hier weer te zijn. Op naar ons volgend avontuur. Misschien een volgend bericht uit Mombasa, Kwaheri ,Rein en Marjon.

• 13 November 2009 - 10:49

Robbert:

Hoi pa en ma,

Wat gaat de tijd toch snel! Heel veel plezier in Mombasa :)

groetjes Robbert

• 14 November 2009 - 09:47

Theo Winder:

Marjon en Rein,
    Wat hebben we weer genoten van jullie verhalen. Geweldig dat zowel de kinderen als jullie er zoveel plezier aan hebben beleefd. Veel plezier in Mombasa, succes met alle spinnen, scorpioenen, slangen alle andere dieren die minder leuk kunnen zijn. De verhouding met de dieren die wel leuk zijn, slaat veelal uit naar de positieve kant.
    Theo

• 14 November 2009 - 11:19

Jannie:

Habari mzungu... Ik ben weer thuis en voel me vreemd na alles wat we met elkaar daar hebben meegemaakt en wat mis ik het alweer, een heerlijk land, fijne mensen waar we mee werken en wat hebben we al veel breikt. De plannen voor de volgende reis staan alweer voor de deur! CRC zal jullie missen, maar ook KOP zal jullie missen. Dank voor jullie bijdrage daar en jullie inzet. Wij zijn vanmorgen weer in het stormachtige Nederland aangekomen. Tot snel in het koude kikkerlandje, want het is echt herfst nu. Belde net weer even met Florence, ze waren in de brandende zon aan het voetballen met de kinderen... Wat een verschil. Geniet van Mombassa en rust lekker uit, tot snel, Jannie