Habari Yako - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Habari Yako - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Habari Yako

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

28 Oktober 2009 | Kenia, Thika

Ja hoor,daar ben ik weer. Veilg aan gekomen in Thika,het lijkt alsof ik niet weg ben geweest.Zo snel alles weer went,ik ben hier nog maar 3 dagen.De eerste dag op CRC gebleven,een beetje rond gehangen en de kinderen van school gehaald. Sommigen herkenden mij nog. Het was goed om ze weer te zien,allemaal goed gegroeid en de kleintjes kletsen honderd uit ook in het Engels nu.Het huis geeft ze veel meer ruimte,binnen en buiten. Alleen de inrichting was nog precies het zelfde als het oude,echt alles is meeverhuid.Er is alleen nog een nieuwe koelkast erbij.De eerste dag al geen stroom,dus die werkte niet.Gelukkig de volgende wel weer. Ik ben de enige vrijwilligster nu,dus een beetje saai,zaterdag komen er weer 2 terug. Gisteren naar een missiepost geweest met kleine Agnes,ze was ziek,malaria,kreeg haar 2e prik,gaat nu al weer veel beter. S'Middags nog in town geweest en naar de markt, met mam, de huismoeder.We zijn eerst op de motor-boda en daarna met de overbekende matatu,met veel spullen eten,fruit drinken etc voor de kids.Vandaag op KOP geweest,geweldig om iedereen daar weer te zien.Gelijk de witte jas aan en nurse Teresa weer geholpen met het spreekuur. De kinderen van het schooltje getrakteerd op snoep,als dank werd ik weer toegezongen. Morgen ga ik weer.Ik verveel me niet hoor,het is heerlijk om weer terug te zijn,groetjes uit Thika,wisselend bewolkt,soms een buitje en rond de 25 gr. Marjon

  • 28 Oktober 2009 - 15:51

    Jannie:

    Wat ontroerend om dit weer te lezen, nog een week en we gaan ook en zien je daar, ik kan bijna niet meer wachten. Heerlijk om te lezen dat je weer in je rol zat op KOP, natuurlijk: nurse Marjon from Holland, top hoor. Geniet er van en tot volgende week, dikke kus en liefs voor alle kinderen en alle vrienden van KOP en CRC, Jannie XXX

  • 28 Oktober 2009 - 17:02

    Robbert:

    Mam! Goed om wat te horen van je! Je bent weer een hoop aan het beleven zo te lezen. Ik ga vanavond met pa naar AZ hoop dat hij het leuk vind. Succes nog daar!

    Groetjes je zoon

  • 28 Oktober 2009 - 18:09

    Malu:

    Hoi Marjon!

    Goed om te lezen dat je goed bent aangekomen! En dat je het meteen weer naar je zin hebt! Geniet ervan! Groetjes daar aan iedereen!!

    liefs

  • 29 Oktober 2009 - 09:46

    Ada:

    Volgens je eerste reisverslag ben je daar helemaal op je plek. Fijne tijd en succes. Ada

  • 01 November 2009 - 08:48

    Ellen:

    Hoi Marjon,

    Vanmorgen Rein naar schiphol gebracht,was erg druk daar.
    Dus straks lekker samen, geniet ervan,
    Groetjes je zus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Kenia, Thika

terug naar Thika

Recente Reisverslagen:

22 November 2009

De foto's zijn geplaatst!

22 November 2009

weer thuis

19 November 2009

Laatste verslag uit Kenia.

15 November 2009

Stressen en ontstressen

13 November 2009

Laatste verslag uit thika
marjon en rein

Wij zijn in Thika, waar wij verblijven bij Macheo, van waaruit wij vrijwilligerswerk doen in Kiandutu, sloppenwijk op de gezondheidspost KOP. Onze aandacht gaat vooral uit naar de zorg voor moeder en kind.

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 60035

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 06 Oktober 2015

Back in Kenya with family!

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

18 November 2011 - 13 December 2011

We zijn er weer

12 September 2010 - 10 Oktober 2010

Weer naar Kenia

25 Oktober 2009 - 21 November 2009

terug naar Thika

08 Oktober 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: