Het gaat weer gebeuren! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Het gaat weer gebeuren! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Het gaat weer gebeuren!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

21 September 2009 | Nederland, Alkmaar

Vorig jaar schreef ik dat het ging gebeuren en nu ga ik weer.
Het was een soort gevoel van heimwee dat bleef en een kriebel die van binnen zegt dat je weer heen moet. Afrika is echt besmettelijk.
Ik wil weer daar zijn en de kinderen zien en de mensen spreken die ik daar ontmoet heb.Weer achter op de bodaboda naar KOP gaan om te helpen.
Aangestoken door al mijn verhalen heeft Rein besloten mee te gaan.
Ik ga een week eerder,we zijn dan samen 2 weken in CRC en gaan dan nog een week naar de kust bij Mombasa.
Al druk met voorbereiden en genieten van de voorpret,zal ik jullie weer op de hoogte houden.
Groetjes Rein en Marjon.

  • 05 Oktober 2009 - 14:46

    Joke:

    Hoi Marjon,

    Ik heb ernu al weer zin in om je verhalen te lezen en hoe het je daar vergaat. Of de kinderen je nog kennen enz, enz.
    Wij wensen jullie, Rein natuurlijk ook, een hele fijne reis toe.

    Theo & Joke

  • 11 Oktober 2009 - 11:01

    Evelyne:

    Hoi Marion....
    Als ik je niet meer spreek, wil ik je alvast heel veel succes wensen met alles wat je weer gaat doen....
    Ik ga je weer volgen hoor.
    Leuk dat je mannetje nu ook van de partij is...

    tot gauw....gr Evelyne

  • 11 Oktober 2009 - 14:38

    Jannie:

    Super om daar weer samen te zijn, ik verheug me op onze boda-boda tochten en het werken in KOP. De lijst met de te steriliseren vrouwen groeit, er staan al meerdan 60 op de lijst, we gaan nu weer 20 vrouwen helpen en wachten af voor meer sponsors. Goed om er weer heen te gaan! Wij verblijven met z'n 3en in Macheo, dus lekker dichtbij. Tot snel en suc6 met de voorbereidingen, liefs Jannie

  • 15 Oktober 2009 - 14:33

    Carla :

    Ik zou ook graag als vrijwilliger daar wat willen doen. Ik heb jullie adres van Henny een collega van Rein uit het ziekenhuis. Volgend jaar zou ik heel graag willen dus ik volg dit met heel veel belangstelling.Ben je de eerste keer in je eentje gegaan?? veel plezier in Kenia.

  • 23 Oktober 2009 - 06:57

    Dick :

    Goed man, we zullen jullie missen en van afstand volgen. Keep up the good work.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

terug naar Thika

Recente Reisverslagen:

22 November 2009

De foto's zijn geplaatst!

22 November 2009

weer thuis

19 November 2009

Laatste verslag uit Kenia.

15 November 2009

Stressen en ontstressen

13 November 2009

Laatste verslag uit thika
marjon en rein

Wij zijn in Thika, waar wij verblijven bij Macheo, van waaruit wij vrijwilligerswerk doen in Kiandutu, sloppenwijk op de gezondheidspost KOP. Onze aandacht gaat vooral uit naar de zorg voor moeder en kind.

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 59999

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 06 Oktober 2015

Back in Kenya with family!

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

18 November 2011 - 13 December 2011

We zijn er weer

12 September 2010 - 10 Oktober 2010

Weer naar Kenia

25 Oktober 2009 - 21 November 2009

terug naar Thika

08 Oktober 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: