Het gaat weer gebeuren! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Het gaat weer gebeuren! - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Het gaat weer gebeuren!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

21 September 2009 | Nederland, Alkmaar

Vorig jaar schreef ik dat het ging gebeuren en nu ga ik weer.
Het was een soort gevoel van heimwee dat bleef en een kriebel die van binnen zegt dat je weer heen moet. Afrika is echt besmettelijk.
Ik wil weer daar zijn en de kinderen zien en de mensen spreken die ik daar ontmoet heb.Weer achter op de bodaboda naar KOP gaan om te helpen.
Aangestoken door al mijn verhalen heeft Rein besloten mee te gaan.
Ik ga een week eerder,we zijn dan samen 2 weken in CRC en gaan dan nog een week naar de kust bij Mombasa.
Al druk met voorbereiden en genieten van de voorpret,zal ik jullie weer op de hoogte houden.
Groetjes Rein en Marjon.

• 05 Oktober 2009 - 14:46

Joke:

Hoi Marjon,

Ik heb ernu al weer zin in om je verhalen te lezen en hoe het je daar vergaat. Of de kinderen je nog kennen enz, enz.
    Wij wensen jullie, Rein natuurlijk ook, een hele fijne reis toe.

Theo & Joke

• 11 Oktober 2009 - 11:01

Evelyne:

Hoi Marion....
    Als ik je niet meer spreek, wil ik je alvast heel veel succes wensen met alles wat je weer gaat doen....
    Ik ga je weer volgen hoor.
    Leuk dat je mannetje nu ook van de partij is...

tot gauw....gr Evelyne

• 11 Oktober 2009 - 14:38

Jannie:

Super om daar weer samen te zijn, ik verheug me op onze boda-boda tochten en het werken in KOP. De lijst met de te steriliseren vrouwen groeit, er staan al meerdan 60 op de lijst, we gaan nu weer 20 vrouwen helpen en wachten af voor meer sponsors. Goed om er weer heen te gaan! Wij verblijven met z'n 3en in Macheo, dus lekker dichtbij. Tot snel en suc6 met de voorbereidingen, liefs Jannie

• 15 Oktober 2009 - 14:33

Carla :

Ik zou ook graag als vrijwilliger daar wat willen doen. Ik heb jullie adres van Henny een collega van Rein uit het ziekenhuis. Volgend jaar zou ik heel graag willen dus ik volg dit met heel veel belangstelling.Ben je de eerste keer in je eentje gegaan?? veel plezier in Kenia.

• 23 Oktober 2009 - 06:57

Dick :

Goed man, we zullen jullie missen en van afstand volgen. Keep up the good work.