safari enzo - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu safari enzo - Reisverslag uit Thika, Kenia van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

safari enzo

Door: marjon

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

09 November 2009 | Kenia, Thika

Habari, We hebben een prachtige safari gehad. De rit erheen is al helemaal geweldig, want je ziet zoveel. Wel heeft het land veel te lijden van de droogte.Ook in de Masai Mara is er veel droogte en veel dode dieren. Maar er is genoeg over gebleven voor ons, want we hebben veel gezien. Olifanten,giraffes, leeuwen, buffels, impala' s etc etc. Helaas geen neushoorn en luipaard,dus geen big five. We sliepen in een leuk kamp met tenthuisjes en zijn ook nog in een Masai dorp geweest. Uiteraard heeft Rein weer veel foto' s genomen. Na drie dagen weer terug op zaterdag en zondag eers met de kinderen naar de kerk en toen met ze uit. Met een bus met z' n allen naar een hotel met speeltuin,daar kregen ze eerst kip met frites,smullen maar. Echt alles, maar dan ook alles, gaat op. Zelfs de botjes gaan mee voor de honden.De hele middag konden ze daar spelen. Ze hebben genoten. Vandaag naar KOP geweest,voedselpakketten rond gebracht.Weer heel indrukwekkend om de zien onder welke omstandigheden de mensen in KIandutu leven.Maar veel blije gezichten gezien. Het is de laatste erg warm,zonnig , maar wel een windje.We beginnen al aardig te wennen aan het leven hier, Rein vindt het allemaal geweldig, zit nu aan een bierje met onze pleegzoon. Groeten uit Kenia, Kwaheri, Rein en Marjon.

• 09 November 2009 - 13:31

Robbert:

Klinkt allemaal weer goed! gaaf hoor zo een safari. Veel plezier nog.

Gr Robbert

• 09 November 2009 - 15:29

Rutger:

lekker bezig paps en mams. Klinkt allemaal weer heel spannend en mooi. Nog geen slangen tegen gekomen dus pap?? veel plezier nog groetjesss

• 10 November 2009 - 08:17

Ada:

fijn om te lezen dat jullie het naar de zin hebben en dit samen beleven. veel succes en plezier.

• 11 November 2009 - 20:42

Ellen:

Vandaag, woensdag 11 november!
    Gelukkig gaat alles goed met jullie zo te lezen.
    groetjes Ellen