Het gaat echt gebeuren - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Het gaat echt gebeuren - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Het gaat echt gebeuren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

21 September 2008 | Nederland, Alkmaar

Soms zijn er dingen waarvan je dacht dat ze nooit zouden gebeuren, maar dan zit je, een paar maanden geleden op de fiets uit Bergen en denk je "ik ga naar Kenia"!!Dat was na mijn eerste gesprek met Jannie Meijer, waarvan ik al wist wat ze voor het CRC allemaal doet,maar nu wist ik ,wat ik altijd al wilde doen.Daar helpen. Het was nu of nooit.
Intussen zijn we een paar maanden verder en ga ik over ruim 2 weken echt naar Kenia. Druk met voorbereiden,is het dan bijna zo ver.
Mischien komt er nog een berichtje als er iets te vertellen is,anders hoop ik dat het gaat lukken vanuit Thika.

• 21 September 2008 - 20:17

Jannie M-m.:

Wat leuk om je site te zien, ik zal je volgen op je reis en als jij er een kleine twee weken bent, kom ik ook. Ik heb er ook weer zoveel zin in en Teresa, de nurse van KOP, is heel blij met je komst. Heel veel suc6 en tot snel. Groet Jannie

• 22 September 2008 - 14:51

Joke:

Ga je meteen onder de favorieten zetten.
    Dan kunnen we op de hoogte blijven van jouw belevenissen in Thika.
    Veel succes!

• 29 September 2008 - 08:04

Ellen:

Leuke site, heel veel succes in Thika met de kids.
    groetjes Ellen

• 29 September 2008 - 09:38

Evelyne Schutte:

Hey meis....ik ga je heel veel succes wensen ik zet je ook bij mijn favorieten....Go for it!!!! en geniet er ook van...idd. het is nu of nooit!!!
    gr Evelyne

• 29 September 2008 - 17:32

Henny:

Ook ik heb je site gevonden. Leuk om je zo te kunnen volgen. Ik zet je bij mijn favorieten.
    Heel veel succes .

• 02 Oktober 2008 - 19:59

Dorrie:

Marjon,

Wat geweldig allemaal.
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
    Heel veel plezier, werkgenot en succes.

Lieve groeten Dorrie

• 03 Oktober 2008 - 08:06

Lydia:

ik heb je site bekeken, leuk om je zo te kunnen volgen. Veel plezier, succes en bijzondere ervaringen gewenst in Kenia en natuurlijk een goede reis.

• 05 Oktober 2008 - 18:29

Dick Visscher:

Geweldig trots.

• 09 Oktober 2008 - 06:27

Robbert:

Moeders is veilig aangekomen hoor! Ze heeft met haar eigen telefoon geen bereik maar heeft een sms gestuurd met een andere telefoon.

• 09 Oktober 2008 - 13:57

Larissa: