Het gaat echt gebeuren - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu Het gaat echt gebeuren - Reisverslag uit Alkmaar, Nederland van marjon en rein visscher - WaarBenJij.nu

Het gaat echt gebeuren

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg marjon en rein

21 September 2008 | Nederland, Alkmaar

Soms zijn er dingen waarvan je dacht dat ze nooit zouden gebeuren, maar dan zit je, een paar maanden geleden op de fiets uit Bergen en denk je "ik ga naar Kenia"!!Dat was na mijn eerste gesprek met Jannie Meijer, waarvan ik al wist wat ze voor het CRC allemaal doet,maar nu wist ik ,wat ik altijd al wilde doen.Daar helpen. Het was nu of nooit.
Intussen zijn we een paar maanden verder en ga ik over ruim 2 weken echt naar Kenia. Druk met voorbereiden,is het dan bijna zo ver.
Mischien komt er nog een berichtje als er iets te vertellen is,anders hoop ik dat het gaat lukken vanuit Thika.

  • 21 September 2008 - 20:17

    Jannie M-m.:

    Wat leuk om je site te zien, ik zal je volgen op je reis en als jij er een kleine twee weken bent, kom ik ook. Ik heb er ook weer zoveel zin in en Teresa, de nurse van KOP, is heel blij met je komst. Heel veel suc6 en tot snel. Groet Jannie

  • 22 September 2008 - 14:51

    Joke:

    Ga je meteen onder de favorieten zetten.
    Dan kunnen we op de hoogte blijven van jouw belevenissen in Thika.
    Veel succes!

  • 29 September 2008 - 08:04

    Ellen:


    Leuke site, heel veel succes in Thika met de kids.
    groetjes Ellen

  • 29 September 2008 - 09:38

    Evelyne Schutte:

    Hey meis....ik ga je heel veel succes wensen ik zet je ook bij mijn favorieten....Go for it!!!! en geniet er ook van...idd. het is nu of nooit!!!
    gr Evelyne

  • 29 September 2008 - 17:32

    Henny:

    Ook ik heb je site gevonden. Leuk om je zo te kunnen volgen. Ik zet je bij mijn favorieten.
    Heel veel succes .

  • 02 Oktober 2008 - 19:59

    Dorrie:

    Marjon,

    Wat geweldig allemaal.
    Fijn dat je ons op de hoogte houdt.
    Heel veel plezier, werkgenot en succes.

    Lieve groeten Dorrie

  • 03 Oktober 2008 - 08:06

    Lydia:

    ik heb je site bekeken, leuk om je zo te kunnen volgen. Veel plezier, succes en bijzondere ervaringen gewenst in Kenia en natuurlijk een goede reis.

  • 05 Oktober 2008 - 18:29

    Dick Visscher:

    Geweldig trots.

  • 09 Oktober 2008 - 06:27

    Robbert:

    Moeders is veilig aangekomen hoor! Ze heeft met haar eigen telefoon geen bereik maar heeft een sms gestuurd met een andere telefoon.

  • 09 Oktober 2008 - 13:57

    Larissa:

    Hee tante:D

    En hoe is het nou daar?
    Veel succes!

    Groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Alkmaar

marjon en rein

Wij zijn in Thika, waar wij verblijven bij Macheo, van waaruit wij vrijwilligerswerk doen in Kiandutu, sloppenwijk op de gezondheidspost KOP. Onze aandacht gaat vooral uit naar de zorg voor moeder en kind.

Actief sinds 02 Sept. 2008
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 59983

Voorgaande reizen:

21 September 2015 - 06 Oktober 2015

Back in Kenya with family!

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

17 Februari 2014 - 10 Maart 2014

Weer terug naar Kenia

18 November 2011 - 13 December 2011

We zijn er weer

12 September 2010 - 10 Oktober 2010

Weer naar Kenia

25 Oktober 2009 - 21 November 2009

terug naar Thika

08 Oktober 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: